Gospodarka.rze.pl

Wyszukaj firme:


Toshiba nadrabia dystans
2007-05-19

Japoński producent walczy z Acerem o rynek laptopów w Polsce. Tohsiba chce znowu mieć pozycję lidera wśród producentów notebooków na polskim rynku.

Spowodowane jest to między innymi tym, że bardzo rośnie sprzedaż laptopów w ostatnim czasie. Rynki krajów Europy Środkowej są dla producentów laptopów szczególnie ważne, gdyż tutaj ich sprzedaż jest największa i ciągle rośnie.
Ubiegłoroczne wyniki sprzedaży w Polsce wskazują, że Toshiba jest na najlepszej drodze do zdystansowania konkurencji. Jej udział w naszym rynku wynosi 16,4%, jedynie Acer ją wyprzedza. Jednak sprzedaż laptopów marki Toshiba wzrosła szybciej niż notebooki Acera. W 2006 roku sprzedaż laptopów Toshiby wzrosła o 133% w stosunku do roku 2005. Natomiast sprzedaż Acera wzrosła tylko o 26,7%.

Źródło: “Dziennik”


Kwiecień 2024
N Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30