Gospodarka.rze.pl

Wyszukaj firme:


Toshiba nadrabia dystans
2007-05-19

Japoński producent walczy z Acerem o rynek laptopów w Polsce. Tohsiba chce znowu mieć pozycję lidera wśród producentów notebooków na polskim rynku.

Spowodowane jest to między innymi tym, że bardzo rośnie sprzedaż laptopów w ostatnim czasie. Rynki krajów Europy Środkowej są dla producentów laptopów szczególnie ważne, gdyż tutaj ich sprzedaż jest największa i ciągle rośnie.
Ubiegłoroczne wyniki sprzedaży w Polsce wskazują, że Toshiba jest na najlepszej drodze do zdystansowania konkurencji. Jej udział w naszym rynku wynosi 16,4%, jedynie Acer ją wyprzedza. Jednak sprzedaż laptopów marki Toshiba wzrosła szybciej niż notebooki Acera. W 2006 roku sprzedaż laptopów Toshiby wzrosła o 133% w stosunku do roku 2005. Natomiast sprzedaż Acera wzrosła tylko o 26,7%.

Źródło: “Dziennik”


Lipiec 2017
N Pn Wt Śr Cz Pt So
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31