Gospodarka.rze.pl

Wyszukaj firme:


Promocja kluczem do sukcesu.
2006-03-24

Co może zaoferować turyście Podkarpacie?: pierwszym skojarzeniem są Bieszczady, Rzeszów, Przemyśl oraz Łańcut. Jeżeli chodzi o Bieszczady, to tak jak i cały region są słabo rozreklamowane, baza turystyczna i infrastruktura też pozostawiają wiele do życzenia. Rzeszów i Przemyśl posiadają zabytki, muzea, ale brakuje im promocji zarówno w kraju jak i zagranicą.

Pewną szansę na zmianę tej sytuacji daje bezpośrednie połączenie lotnicze Rzeszowa z Londynem, ale bez profesjonalnej zakrojonej na szeroką skalę agresywnwj kampanii reklamowej nic się nie poprawi. Urząd Miasta twierdzi, że jego budżetu nie stać na tak duże przedsięwzięcia. W prawdzie region jest obecny na targach turystycznych, wydaje się materiały promocyjne, upominki, albumy, książki, ulotki ale to ciągle za mało.
Kwiecień 2024
N Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30